søndag den 21. februar 2010

Zara Blazer- SOLGT!!!

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Blå blazer fra Zara i str. S. Farven er lidt svær at definere, da den er midt imellem noget kobolt blå/lavendel lilla, som dog er en utrolig fin farve synes jeg! Den er lavet af næsten 100 % cotton.

Nypris mener jeg var 400 kr.
Mindstepris er 170 kr.
Jeg har den på *her*.

OBS. den har en lille fejl ved det ene lomme, hvor den er blevet revet op en smule, jeg har rettet det med et par sting, men jeg sender gerne flere billeder hvis køber er i tvivl!(:

BYD!

4 kommentarer:

  1. uhha, har villet ha' den i såå lang tid! Men den er jo desværre ikke butikkerne længere. Er det noget satin jeg aner omkring lommerne?

    SvarSlet
  2. Den er også rigtig fin! Hmm, den er jo næsten lavet i ren bomuld, dog var jeg også selv i tvivl, for den har nemlig noget satin "over sig". Dog ikke shiny eller noget(:

    SvarSlet
  3. jeg vil rigtig gerne købe den! skal bare helst bruge den i weekenden, så har virkelig brug for et hurtigt svar!

    skriv til mig på anbre1@ibc.dk (:

    SvarSlet
  4. Hej
    Det er virkelig en skøn blazer, jeg kunne rigtig godt tænke mig den!
    Hvad siger du til 170 inkl. porto? :-)

    SvarSlet